EBIT svojim
klijentima nudi širok spektar usluga. Ni jedan naš proizvod ne bi
bio kompletan niti uspešan na tržištu, bez podrške koju naš stručni
tim obezbeđuje klijentima svojim prisustvom ili putem telefonske ili
e-mail podrške.
Naši inženjeri imaju znanje stečeno na
obuci kod partnerskih firmi pa je EBIT stoga potpuno spreman da
klijentima ponudi krajnji proizvod. Kroz obuku i rad sa dosadašnjim
klijentima, naš stručni tim je spreman da pruži savete za pripremu
infrastrukture i optimizaciju hardvera potrebnog za pakete koje
zastupamo. Nakon toga naši stručnjaci vrše instalaciju i testiranje
sistema. Zatim sledi obuka zaposlenih na strani klijenta za
korišćenje i administraciju sistema. Ovde se posvećuje posebna
pažnja i iako zvanična obuka traje nekoliko dana, proces se
nastavlja kroz intenzivnu komunikaciju.
EBIT svojim klijentima nudi uslugu tehničke
podrške koja se zasniva na telefonskim konsultacijama i odlaskom
naših inženjera na teren radi što bržeg rešavanja eventualnih
problema u funkcionisanju sistema.
Kao standardni deo svakog projekta uvođenja
novog sistema kod klijenta, EBIT učestvuje u prilagodjavanju sistema
potrebama klijenta. To prilagodjavanje se odnosi kako na
funkcionisanje softvera kao i na nalaženje najboljeg načina
korišćenja paketa shodno specifičnim potrebama svakog klijenta.
Paketi koje mi zastupamo velikom većinom
dolaze iz inostranstva, pa je skoro uvek neophodno vršiti
lokalizaciju paketa na Srpski jezik i prilagođavanje lokalnim
uslovima i regulativi. Često EBIT u taj proces želi da uključi
klijenta i na taj način obezbedi da klijent dobije u potpunosti ono
za šta je platio.